Επιστροφή προϊόντων

Σύμφωνα με ό,τι ορίζει ο Νόμος για την Προστασία των Καταναλωτών, ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη (κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα επιβαρύνουν τον πελάτη.

Ελαττωματικό προϊόν

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ως προς τη λειτουργία του (DOA), ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή (για διαφορές τιμών, η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη) εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής (ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα επιβαρύνουν την Εταιρεία.

Χτυπημένο προϊόν

Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος, ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή (για διαφορές τιμών, η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη) υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει ελεγχθεί κατά την παραλαβή παρουσία του μεταφορέα (σημειώνεται ότι ο μεταφορέας είναι υποχρεωμένος να παραμείνει κατά τη διαδικασία αποσφράγισης των προϊόντων). Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής (ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα επιβαρύνουν την Εταιρεία.

Λάθος αποστολή

Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην Εταιρεία ή στους προμηθευτές/συνεργάτες αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα επιβαρύνουν την Εταιρεία.

Αναίτια Επιστροφή Προϊόντος

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε χωρίς κανένα κόστος και χωρίς να χρειάζεται να εξηγήσει την αιτία της απόφασής του για την επιστροφή των προϊόντων εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης χρεώνεται με το αναφερόμενο κόστος επιστροφής.

Πριν αποστείλετε το προϊόν, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω τηλεφώνου.

Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο μετά την επιθεώρηση του προς επιστροφή προϊόντος. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παραδόθηκε.

Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφής, ο πελάτης έχει την ευθύνη να επιστρέψει όλα τα έγγραφα που συνοδεύουν το προϊόν άθικτα και σε άριστη κατάσταση (π.χ. τιμολόγιο, απόδειξη λιανικής).

Σε κάθε περίπτωση το κόστος αποστολής των επιστροφών επιβαρύνει τον αγοραστή.